برگزاری دوره آموزشی " مدیریت ارتباط با مشتری " تاریخ :
موضوع : خبر2





مرکز آموزش مخابرات منطقه کرمانشاه اقدام به برگزاری دوره آموزشی " مدیریت ارتباط با مشتری "نمود .



به گزارش روابط عمومی مخابرات کرمانشاه , در جهت تکریم ارباب رجوع و بهبود پاسخگویی , مرکز آموزش مخابرات جهت کلیه کارکنانی که ارتباط مستقیم با مشتری و ارباب رجوع دارند  دوره آموزشی برگزار کرد .
در این دوره که با حضور مدرسین اعزامی از حوزه تجاری شرکت مخابرات ایران برگزار گردید , کارکنان نحوه پاسخگویی به مشتریان و تکریم ارباب رجوع را فراگرفتند .
شایان ذکر است جهت حفظ شان مشتریان مخابرات , این دوره ها در سطوح بالاتر  ودوره های  دیگر برگزار خواهد شد .






منبع این مقاله : مخابرات منطقه کرمانشاه
http://www.tck.ir

آدرس این مطلب :
http://www.tck.ir/modules.php?name=News&file=article&sid=1586