بازدیدمدیر عامل و مدیران شرکت مخابرات ازمرکز پاسخگویی 2020 تاریخ :
موضوع : خبر2


 

 

 مهندس قبادیان مدیرعامل شرکت به همراه تنی چند از مدیران و مسئولین مخابرات همزمان با روزجهانی ارتباطات و مخابرات از مرکز تماس  2020 بازدید به عمل آوردند .



 

به گزارش روابط عمومی این بازدید  به منظور بررسی  مشکلات مردم دررابطه با کیفیت پاسخگویی و نیز مشکلات مشترکین ADSL شرکت مخابرات کرمانشاه صورت گرفت. مدیر عامل شرکت پس از توضیحاتی دررابطه با هدف این برنامه  از مدیران همراه خود خواست هر کدام بطور جداگانه در کنار اپراتورهای پاسخگو سامانه 2020 ضمن کنترل  نحوه پاسخگویی, برخورد و راهنمایی  تماس گیرندگان با این سامانه,  شخصاً به تماس های مشترکین پاسخ دهند.

هدف ازاین برنامه تجربه عملی مدیران حوزه های مختلف در حوزه ارتباط با مشترکین , جهت توجه به درخواست و نیاز مشتری و نیز پیگیری و تامین انتظارات از طریق ارتقاء کیفیت و پاسخگویی مناسب به مشتریان بعنوان ارزشمندترین   دارایی شرکت می باشد .

لازم به ذکر است برنامه مذکور بطور منسجم و ازطریق حوزه ها و مدیران حوزه های مختلف در روزهای آتی ادامه خواهد داشت .






منبع این مقاله : مخابرات منطقه کرمانشاه
http://www.tck.ir

آدرس این مطلب :
http://www.tck.ir/modules.php?name=News&file=article&sid=1169