پيوند ها

دفتر مقام معظم رهبري

     



منوي اصلي
home.png صفحه اصلي
row22.gif تاريخچه مخابرات
row22.gif معرفي به دوستان
row22.gif تماس با ما
row22.gif نقشه سايت

folderl.gif سرويسهاي مخابراتي
row22.gif تلفن ثابت
row22.gif تلفن همراه
small_arrow-rtl.gif سيم كارت دائمي
small_arrow-rtl.gif سيم كارت اعتباري
small_arrow-rtl.gif همراهان اول
small_arrow-rtl.gif انتقال اعتبار
small_arrow-rtl.gif GPRS
small_arrow-rtl.gif رومينگ بين الملل
small_arrow-rtl.gif دفاترخدمات ارتباطي استان
row22.gif تلفن همگاني
row22.gif ديتا
row22.gif 2020
row22.gif اينترنت آسان
row22.gif پرداخت قبوض
row22.gif خدمات همراه اول
row22.gif ADSL
row22.gif ويدئوكنفرانس
row22.gif اينترنت همكاران
row22.gif پرتال DSL مخابرات استان
row22.gif ایمیل

folderl.gif اخبار سايت
row22.gif ارسال خبر
row22.gif آرشيو اخبار

folderl.gif ضميمه ها
row22.gif مقالات
row22.gif نقدنامه
row22.gif نظرسنجي
row22.gif دريافت فايل
row22.gif معرفي به دوستان

folderl.gif مناقصات و مزايدات
row22.gif مخابرات استان
row22.gif مخابرات ايران
row22.gif SLA

folderl.gif مخابرات استان
row22.gif مراكز شهر
row22.gif شهرستانهاي تابعه

folderl.gif امور رفاهي
row22.gif واحد پزشكي
row22.gif واحد رفاهي
row22.gif واحد ورزش
small_arrow-rtl.gif رشته هاي ورزشي
small_arrow-rtl.gif ساعات تمرين


نظرسنجي
از كدام سرويس مخابراتي رضايت داريد؟

تلفن ثابت
تلفن همراه
ديتـــــا
تلفن همگاني
اينترنت آسان
سامانه 2020
سامانه 9990
سرويس ADSL



نتایج
نظرسنجی ها

تعداد آراء: 11071
نظرات : 11



ورود مدیران


آمار بازدیدکنندگان
تعداد صفحات بازدید شده
7699106
بار از تاریخ 4 / 1389


مصاحبه رییس اداره درآمدهای مخابرات منطقه کرمانشاه با خبرگذاری مهر
خبر2

رئیس اداره درآمدهای شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه، به برخی از سوالات و مشکلات مشترکان تلفن ثابت در استان پاسخ گفت.


به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش تعدادی از مخاطبان در تماس باما  از قطعی تلفن ثابت خود علی رغم پرداخت قبوض گله‌مند بودند و اعتقادشان بر این بود که علت این قطعی گرفتن هزینه وصل مجدد از مشترک است و حتی هزینه وصل مجدد را یکصد هزار ریال می‌دانستند.

در پیگیری این موضوع طی تماس با مسئولین شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه علت این اتفاق را جویا شدیم و گفتگویی را با عبدالحمید همراز، رئیس اداره درآمدهای شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه انجام دادیم.

هزینه وصل مجدد هر خط تلفن ثابت ۱۵۰۰ تومان و سهم اپراتور ۲۵۰ تومان است

عبدالحمید همراز در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به اینکه هزینه وصل مجدد خطوط تلفن ثابت قطع شده چقدر است؟ گفت: طبق قانون تنظیم مقررات هزینه وصل مجدد خطوط تلفن ثابت یک هزار و ۵۰۰ تومان است که یک هزار و ۲۵۰ تومان آن را دفاتر مخابراتی(پیشخوان دولت) دریافت می‌کنند و ۲۵۰ تومان آن نیز سهم اپراتور است و در قبوض مشترکان درج می‌شود.

چنانچه هزینه‌ای اضافه از مشترک تلفن ثابت دریافت شود در قبوض دوره‌های بعدی به عنوان بستانکاری درج می‌شود

وی در پاسخ به اینکه، چنانچه هزینه‌ای به اشتباه در قبوض مشترکین درج شده باشد، آیا قابل عودت خواهد بود؟ افزود: بله قابل عودت است و در قبوض بعدی مشترک به عنوان بستانکاری درج می‌شود.

رئیس اداره درآمدهای شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه در پاسخ به اینکه اگر میزان قبض بعدی مشترک کمتر از بستانکاری باشد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ گفت: درج مبلغ بستانکاری در قبوض دوره‌های بعدی تا زمانی که این مبلغ به صفر برسد تکرار می‌شود و مشترک هیچ نگرانی‌ از این بابت نداشته باشد.

تنها درحالتی که مشترک پس از اتمام مهلت پرداخت قبض خود را بپردازد ممکن است تلفنش قطع شود

 وی در پاسخ به اینکه چطور ممکن است که خط تلفنی علی رغم پرداخت قبض یکطرف شود؟ نیز گفت: این اتفاق در حالتی است که مشترک ظرف مهلت تعیین شده قبوض خود را پرداخت نکرده باشد. یعنی ممکن است بعد از این مهلت در همان روز که قبض خود را می‌پردازد با قطعی خطش مواجه شود.

همراز افزود: ممکن است مشترک قبض خود را از طریق بانک یا دفاتر پیشخوان پرداخت کند که تا فایل پرداخت آن به دست ما برسد طول می‌کشد و ممکن است همکاران ما از پرداخت قبض توسط مشترک مطلع نشده باشند.

حتی ۴ تا ۵ روز پس از مهلت پرداخت خطوط قطع نمی‌شوند

وی تاکید کرد: ما حتی ۴ تا ۵ روز پس از مهلت تعیین شده در قبوض نیز صبر می‌کنیم و از طرق سامانه مخابرات به مشترک آن را اعلام و اطلاع رسانی می‌کنیم که اگر به هر دلیلی مطلع نیست از موضوع خبردار شود و پس از این پروسه همکاران ما عصر هر روز فایل‌های دریافتی را بررسی می‌کنند و در صورت عدم پرداخت روز بعد تلفن مذکور را قطع یا یکطرفه خواهند کرد.

سامانه ۲۰۰۰ بهترین روش پرداخت قبوض تلفن ثابت برای پیشگیری از قطع آن است

رئیس اداره درآمدهای شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه، بهترین روش برای پرداخت قبوض تلفن ثابت را سامانه ۲۰۰۰ شرکت مخابرات دانست و گفت: مواردی که با این سامانه پرداخت می‌شود بلافاصله ثبت خواهد شد و مشترکین شاهد قطع خطوط خود نیستند. همچنین مشترکین برای خطوطی نیز که قطع شده اند می توانند با این سامانه بدهی خود را بپردازند که در این صورت خیلی سریعتر از سایر روش‌ها شاهد وصل مجدد خط تلفن خود خواهند بود که به صورت اتوماتیک وصل میشود
 

 
لینکهای مرتبط
· مطالب بیشتر در مورد خبر2
· سایر مطالب نوشته شده توسط public


پربازدیدترین مطلب در زمینه خبر2:
ارائه خدماتon line به مشترکین تلفن ثابت



امتیاز دهی به مطلب
امتیاز متوسط : 0
تعداد آراء: 0

لطفا رای مورد نظرتان را در مورد این مطلب ارائه نمائید :

عالی
خیلی خوب
خوب
متوسط
بد



انتخاب ها

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب



"مصاحبه رییس اداره درآمدهای مخابرات منطقه کرمانشاه با خبرگذاری مهر" | ورورد به سیستم / عضویت در سایت | 0 نظر شما چیست؟
این سایت در قبال مطالب طرح شده توسط کاربران هیچگونه مسئولیتی ندارد .
مسئولیت مطالب و نظرات ارائه شده بر عهده کاربر ارائه کننده مطلب می باشد .

بازدیدکنندگان غیر عضو حق ارسال نظر و پیشنهاد در مورد مطالب این سایت ندارند .
برای استفاده از سرویسهای مخصوص کاربران عضو فرم عضویت را تکمیل نمائید .
تمامی حقوق برای مخابرات منطقه کرمانشاه محفوظ می باشد
كرمانشاه چهار راه مخابرات ابتداي خيابان مصوري 14963-67187
شركت طراح : شركت طراحان نرم افزار

مدت زمان ایجاد صفحه : 0.10 ثانیه

Design BY ITMAN21