مخابرات منطقه کرمانشاه - Content

پيوند ها

دفتر مقام معظم رهبري

     



منوي اصلي
home.png صفحه اصلي
row22.gif تاريخچه مخابرات
row22.gif معرفي به دوستان
row22.gif تماس با ما
row22.gif نقشه سايت

folderl.gif سرويسهاي مخابراتي
row22.gif تلفن ثابت
row22.gif تلفن همراه
small_arrow-rtl.gif سيم كارت دائمي
small_arrow-rtl.gif سيم كارت اعتباري
small_arrow-rtl.gif همراهان اول
small_arrow-rtl.gif انتقال اعتبار
small_arrow-rtl.gif GPRS
small_arrow-rtl.gif رومينگ بين الملل
small_arrow-rtl.gif دفاترخدمات ارتباطي استان
row22.gif تلفن همگاني
row22.gif ديتا
row22.gif 2020
row22.gif اينترنت آسان
row22.gif پرداخت قبوض
row22.gif خدمات همراه اول
row22.gif ADSL
row22.gif ويدئوكنفرانس
row22.gif اينترنت همكاران
row22.gif پرتال DSL مخابرات استان
row22.gif ایمیل

folderl.gif اخبار سايت
row22.gif ارسال خبر
row22.gif آرشيو اخبار

folderl.gif ضميمه ها
row22.gif مقالات
row22.gif نقدنامه
row22.gif نظرسنجي
row22.gif دريافت فايل
row22.gif معرفي به دوستان

folderl.gif مناقصات و مزايدات
row22.gif مخابرات استان
row22.gif مخابرات ايران
row22.gif SLA

folderl.gif مخابرات استان
row22.gif مراكز شهر
row22.gif شهرستانهاي تابعه

folderl.gif امور رفاهي
row22.gif واحد پزشكي
row22.gif واحد رفاهي
row22.gif واحد ورزش
small_arrow-rtl.gif رشته هاي ورزشي
small_arrow-rtl.gif ساعات تمرين


نظرسنجي
از كدام سرويس مخابراتي رضايت داريد؟

تلفن ثابت
تلفن همراه
ديتـــــا
تلفن همگاني
اينترنت آسان
سامانه 2020
سامانه 9990
سرويس ADSL



نتایج
نظرسنجی ها

تعداد آراء: 11171
نظرات : 11



ورود مدیران


آمار بازدیدکنندگان
تعداد صفحات بازدید شده
8042546
بار از تاریخ 4 / 1389


ده سوال اصلی كه باید از ارائه كننده تجهیزات WIMAX پرسید




 

 


شركت مخابراتی ممكن است به بیش از یك فناوری برای همه نیازهای شان احتیاج پیدا كنند . در این صورت آیا یك سازنده ی واحد می تواند تمامی این نیازها را برآورده كند یا این كه شركت مخابراتی باید از روش چند سازنده ای پیروی كند ؟ جواب این سوال برای شركت های مختلف می تواند متفاوت باشد و بستگی به نیازهای آن ها دارد .




انتخاب سازنده

انتخاب سازنده تجهیزات رادیویی در ابتدا با تعیین طرح تجاری شركت مخابراتی مشخص می شود طرحی كه درآن نخست نیازمندی های شركت مخابراتی و همچنین نوع مشتریان آن بر حسب این كه خانگی یا تجاری هستند مشخص می شود. سپس شركت مخابراتی باید خودرا با تجهیزات رادیویی موجود در بازار هماهنگ و متناسب كند.




شركت مخابراتی ممكن است به بیش از یك فناوری برای همه نیازهای شان احتیاج پیدا كنند . در این صورت آیا یك سازنده ی واحد می تواند تمامی این نیازها را برآورده كند یا این كه شركت مخابراتی باید از روش چند سازنده ای پیروی كند ؟ جواب این سوال برای شركت های مختلف می تواند متفاوت باشد و بستگی به نیازهای آن ها دارد .اما با همه این ها چگونگی برخورد شركت مخابراتی با سازندگان و سئوالاتی كه از آن ها می كند می تواند برتوان و قابلیت آن به عنوان فراهم آور خدمات بدون سیم اثر بسیار مهم و حیاتی بگذارد.

ده سئوال كلیدی كه باید قبل از تصمیم گیری نهایی از سازنده های تجهیرات پرسید عبارتند از:



1- از چه بسامدهاو استاندارد هایی پشتیبانی می كنید؟ و مدل های تان برای ارائه خدمات به چه دسته از مشتریانی طراحی شده است ؟

2- آیا ارتقاء های جدید تان در خصوصفناوری , با فناوری فعلی سازگار خواهد بود ؟ و چگونه می توانیم از سرمایه گذاری خود به طور مناسب حفاظت كنیم؟

3- نقشه راه تان در خصوص محصولات در سه و پنج سال آینده چگونه خواهد بود ؟ قادر به ارئه چه مقدار پهنای باند نقطه –به چند- نقطه (P2MP) خواهید بود ؟

4- اندازه گیری های متریك عملكرد محصولات تان چگونه به تائید رسیده است ؟ آیا آزمایش شده اند ؟آ یا براساس استقرار واقعی هستند ؟ و آیا می توانیم با مشتریان تان در این خصوص صحبت كنیم ؟

5- وسعت و محدوده زمانی محصولات تان چگونه است ؟ چه مدتی است كه دراین زمینه فعالیت می كنید ؟ چه تعداد مشتری در سراسر دنیا دارید و كجاها هستند ؟

6- زمان لازم برای ارسال تجهیزات چه مدت خواهد بود و آیا ارسال محموله ها را ضمانت می كنید؟ و در هر بار ارسال ،چه حجمی از تجهیزات را می توانیم دریافت كنیم ؟

7- آیا توانایی و تجربه ارائه راه حل به شركت های مخابراتی از نوع ما را دارید ؟مشتریان عمده تان كه از نظر اندازه و نوع فعالیت شبیه ما هستند كدام ها هستند ؟

8- رقیبان عمده تان چه كسانی هستند و چرا ؟ نقطه قوت و ضعف تان در برابر آن ها شامل چه مواردی است ؟

9- آیا قادر به ارائه خدمات حرفه ای و یا یكپارچه سازی هستید و یا در این موارد شركایی دارید كه بتوانند چنین كارهایی را انجام دهند ؟

10- ضمانت تان ا به چه شكلی است ؟ و آیا دارای پشتیبانی فنی هستید كه در مواقع وجود مشكلات فنی بتواند ما را پشتیبانی كند؟ بزرگ ترین مشكل و نقص محصولات رادیویی تان چیست ؟




منبع: تلنا - جمال صوفیه


 











© کپی رایت توسط مخابرات منطقه کرمانشاه کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط و متعلق به این سایت است.)
برداشت مقالات فقط با اجازه کتبی و ذکر منبع امکان پذیر است.

نوشته شده در تاریخ: 2010-10-31 (4115 مشاهده)

[ بازگشت ]
تمامی حقوق برای مخابرات منطقه کرمانشاه محفوظ می باشد
كرمانشاه چهار راه مخابرات ابتداي خيابان مصوري 14963-67187
شركت طراح : شركت طراحان نرم افزار

مدت زمان ایجاد صفحه : 0.08 ثانیه

Design BY ITMAN21